×

Historie hledání

zaručujeme Vám, že v našem internetovém obchodě poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jako ve všech maloobchodních prodejnách, které jsou v souladu s platnými právními předpisy. Reklamace uplatňujte nejlépe písemnou formou – vyplněním reklamačního listu, a zasláním na e-mailovou adresu [email protected] nebo faxem na čísle 777 211 705, popřípadě poštou na níže uvedené adrese. Spolu s vyplněným reklamačním protokolem zašlete fotodokumentaci a doklad o odborné montáži v autoservisu. Možná je také osobní reklamace na adrese naší provozovny od pondělí do pátku v době od 8.00 do 16.00 hodin. Následně Vás budeme kontaktovat a řešit postup vyřízení reklamace. Pokud bychom na Vaši písemnou formu e-mailem do 24 hodin nereagovali, kontaktujte nás prosím na telefonu 777 211 705, zda byla reklamace na náš e-mail doručena. 

Reklamace zboží na prodejně  

reklamované zboží můžete přinést na kamenou prodejnu a spolu s výrobkem přineste také vyplněný reklamační protokol a prodejní doklad. Na pobočce výrobek zkontrolujeme a pošleme zboží na reklamaci k výrobci. 

AP AUTODÍLY s. r. o.
Jandáskova 1979 / 24 a
621 00  Brno – Řečkovice

Reklamace zboží poštou 

pokud nemáte kamenou pobočku po ruce, můžete zboží reklamovat poštou. V takovém případě postupujte následovně ... 

  1. Vyplňte a vytiskněte si reklamační protokol ( PDF ). Údaje potřebné k vyplnění protokolu naleznete na faktuře.
  2. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. 
  3. Přibalte vyplněný reklamační protokol, doklad o odbroné montáži v autoservisu a kopii dokladu o odborné montáži.
  4. Zboží pošlete na adresu naší provozovny

 

Vrácení zboží

výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. To platí samozřejmě i na výrobky, které jste si vyzvedli na prodejně. Zboží můžete vrátit níže uvedenými způsoby ...

Vrácení zboží na prodejně  

vracený výrobek můžete přinést na kamenou prodejnu a spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad. Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.

AP AUTODÍLY s. r. o.
Jandáskova 1979 / 24 a
621 00  Brno – Řečkovice

 

Vrácení zboží poštou 

pokud nemáte kamenou pobočku po ruce, můžete zboží vrátit poštou. V takovém případě postupujte následovně ... 

  1. Vyplňte a vytiskněte si odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy ( PDF ). Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
  3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Zboží pošlete na naši provozovnu

 

Kdy mi vrátíte peníze ? 

peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na prodejnu nebo zpět na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Peníze můžete dostat také osobně na naší prodejně.

 

Zboží mi přišlo poškozené 

pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Pokud jste rozbalili  nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Pořiďte kompletní fotodokumentaci - obal doručeného balíku, poškozené zboží a neprodleně informujte buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 24 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci. 

Informujte o problému dopravce

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • GLS : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. +420 840 123 456
  • PPL : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. +420 225 331 500
  • Toptrans : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. 267 101 601
  • Gebrüder Weiss : oznamte do 1 pracovního dne na tel. 296 245 025

 

Nezbytné podklady pro vyřízení reklamace poškozeného zboží způsobeného přepravou

  • Kopie zápisu o poškození zásilky, pokud byl vystaven
  • Fotodokumentace celého balíku ( štítek, obal, výplňový materiál, zboží a jeho umístění v zásilce atp.)

 

Nekompletní zásilka

Mrzí nás, že vám zásilka přišla nekompletní. Prosíme, informujte nás co nejdříve o výrobku, který vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme vám řešení. Kontaktujte nás prosím na telefonu 777 211 705 nebo mailem  na e-mailovou adresu [email protected] . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naši dodavatelé

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací